Re: Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: maxknowledge <maxknowledge_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Oct 2010 - 14:27:08 MET DST

On 11 Paź, 22:53, "Wojtek" <nick0...@gazeta.pl> wrote:

> Trudne nie jest ale:
> 1. Trzeba kupić Ghosta -> szkoda kasy skoro producent daje to za free
> 2. Da obraz istniejącej instalki a nie stan z recovery, ma to swoje
> mankamenty

Ghosta już mam. Ale to nie ważne.

W magazynie jest tak:

11,72 GB partycja odzyskiwania - Zdrowy i w rubryce wolne widnieje
100%
100 MB to już wiem
i 480GB jako C: którego udało mi się podzielić na pół i to wszystko.

Czy mogę utworzyć nowe partycje z tych 480GB i dopiero wtedy
zainstalować windows 7? Czy system preinstalled jest na pewno na tym
dysku 11,72GB? Czy system jest po prostu na dysku C: i trzeba zrobić
jego kopię?

Nie pasuje mi wielkość partycji systemowej i chcę przeznaczyć dla niej
40 GB przestrzeni.