Przegranie Win 7 z ukrytej partycji na nośnik DVD+/-R

Autor: maxknowledge <maxknowledge_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 21:03:56 MET DST

Dobry wieczór,

kupiłem laptopa, który ma zainstalowany system z ukrytej partycji.
Chcę przegrać system na płytę DVD, aby nie tracić miejsca, które może
zostać wielokrotnie wykorzystane i nie blokować mi niczego. Skoro jest
legalny system, chcę go mieć na płycie, żeby zainstalować jak mi się
odwidzi.

Jakim programem zrobić kopię? Nie używam komputera od wczoraj, tylko
pierwszy raz mam do czynienia z takim burdelem w systemie, reklamami,
wersjami testowymi czytaj Windows 7!

Jest jakiś tutioral dla osób takich jak ja? Tylko nie jakaś rozmowa na
forum, potrzebuję tylko nagrać tę płytę.