Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 2010 - 22:17:33 MET DST

> Nie. Po prostu zawarłeś umowę, z której się nie wywiązałeś, ponieważ
> towar był niezgodny z umową. W związku z tym powinieneś zwrócić drugiej
> stronie koszty, które poniosła w związku z wykonaniem umowy.
napewno?
1. prywatnie - sprzęt używany.
2. sprzedaje komuś kto BÓg wie jak daleko mieszka i on wybiera gdzie i
za ile mu to posłać. Czemu ja mam płacić za tą odległość?
3. W tym przypadku sprawa poszła o brak elementu wkładki do buta ,
wielkość karty kredytowej, ale kupujący tego nie potrafił ustalić. mógł
ów element dokupić, lub oddać do naprawy na mój koszt. zrezygnował
Co Ty nato?

ToMasz

PS Jakbym sie uparł ze wszystko było na miejscu? kto udowodni ze nabywca
nie oderwał elementu i teraz rząda zwrotu?