Re: [Win7] Kilka pulpitów - burdel czy nie tak bardzo

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Oct 2010 - 13:47:48 MET DST

??Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:op.vkcwh6oc13q3bq@piotr-komputer...
> Dnia 10-10-2010 o 10:31:07 B.G <b0ggacUSUN@wp.pl> napisał(a):
>
> Właśnie!! :) Dziś to może wykombinuje, później tylko przełączanie się..
> czy np jednocześnie otwarte 4-5 kont mocno obciążają Win7?

Sprawdź :)

> No tak, wszedzie otwarte programy, to chyba będzie masakra dla pamięci,
> czy nie?

Ile masz RAM-u?
Zrób kilka dodatkowych kont, uruchom na nich co tam zwykle robisz i będziesz
wszystko wiedział.

> Tylko czy cały soft mam zainstalowany "dla wszystkich użytkowników".. Bo
> jak nie to da się to zrobić aby tak było, poza reinstalacją.

Jak jest "normalnie" zainstalowany - to jest dla wszystkich.
Kiedy masz coś zainstalowane np. pod c:\users\piotrm\moj_program to
przeinstaluj lub przenieś to do "program files" ew. "program files (x86)"
albo gdziekolwiek gdzie wszystkie konta będą mogły mieć dostęp, chociaż w
trybie read-only.
Bez Twojej próby podejścia do tego, nie da mi się tu więcej wywróżyć :)

--
B.G