pomieszane czcionki Win7

Autor: Tomek GÅ‚owacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Fri 08 Oct 2010 - 09:55:19 MET DST

Witam serdecznie,

Po dzisiejszym restarcie komputera zrobiło mi się w systemie jakieś ufo
(samo, wczoraj było ok) - czcionki w przeglądarkach (FF, Chrome) np.
typu Arial sÄ… zawsze "bold", albo Italic (to w Chrome).

Ktoś ma pomysł gdzie wrócić do poprzedniego ustawienia? Nie instalowałem
niczego od wczoraj, system po dzisiejszym porannym odpaleniu zachowuje
się jakby zgubił część ustawień środowiskowych np. iTunes stwierdziło że
komputer nie jest autoryzowany.

nie wiem dokładnie co jeszcze się porąbało, bo nie miałem czasu
sprawdzić. W każdym razie chętnie poznałbym sposób resetu ustawień
czcionek do punktu wyjścia....

Pozdr,
Tomek