Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Michal Biek <mb_at_rx.pl.invalid>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 23:17:47 MET DST

Konrad Kosmowski log(in):
> Bo mogę.
> http://www.prawo.egospodarka.pl/37885,Zakupy-online-mozliwy-zwrot-towaru,1
> ,84,1.html

Nie prowadzę e-sklepu. Jestem sobie wolny sprzedawca na allegro i możesz
sobie zwracać, ale najpierw poproszę o reklamację, której nie uznam.

> Ty się nie zabieraj za sprzedawanie czegokolwiek skoro nie masz pojęcia na
> jakich zasadach to się odbywa bo bym Cię musiał potem po sądach ciągać.

Nie kombinuj jak koń pod górę... To co jest możliwe nie oznacza, że prywatna
osoba Ci taki zwrot przyjmie tylko dlatego, że masz widzimisie albo się
rozmyśliłeś.

--
Instrukcja obsługi luzu:
Weź młotek. Uderz lekko w górną pokrywkę: