Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 20:41:55 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Biek"
>A Ty se wyobraź, że nie masz do czynienia z palantami z podwórka tylko z
>użytkownikami, którzy niejedno widzieli i niejedno przeżyli wraz z
>Windowsami.

I to coś zmienia w kwestii twojej ignorancji w zakresie prawa?

>Zatrzymaj sobie ten art.51 na pamiątkę i nie rób mniej zaawansowanym userom
>wody z mózgu.
>Sprawa jest na tyle oczywista, że cokolwiek jeszcze tutaj napiszesz to i tak
>tego rodzaju teoria nie znajdzie poparcia, ani potwierdzenia.

Oczywiście, bo przecież co MS napisze, to jest święte.
Szkoda, że nie zawsze i nie wszyscy się z tym zgadzają.

>P.S.
>Ciesz się, bo troll i clown to jest b. delikatne określenie na to co i jak
>dyskutujesz w tym wątku!

Ale masz coś poza Głebokim Przekonaniem i Prawdą Objawioną na poparcie
swoich tez, czy tylko będziesz powtarzał te swoje adpersonamy?
Bo ja przytaczam konkretne przepisy prawne. Znasz jakieś sprzeczne
z nimi?

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]