Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 18:39:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Biek"
>Jesteś na dopalaczu...?! bo nie rozróżniasz przedmiotu i nie widzisz
>problemu na który zwracam uwagę.
>Sprzedaje Ci to co widzisz na obrazkach, wpisach allegro. Dostajesz to i mi
>zwracasz, bo nie ma cech o których myślałeś, że je ma.
>A ja Ci na to... na przyszłość nie kupuj kota w worku. Widziały gały, co
>brały czyli mam Cię w poważaniu.

Bzdura. Porozmawiaj może z jakimś prawnikiem, bo piszesz takie bzdury,
że czytać ciężko. A tłumaczyć podstaw mi się po prostu nie chce.

>BTW tracisz czas...!
>P.S.
>IMHO nie oglądałeś tych ofert za ok. 80 PLN i pewnie dlatego zachowujesz
>się/piszesz jakby ktos Cie walnął młotkiem.

A ty z kolei nie widziałeś aukcji typu takiego:
http://allegro.pl/windows-xp-home-edition-oem-software-i1262992267.html

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |