Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 12:42:52 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrniaofor.l07.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>
> 1. Sądzisz, że to w jakikolwiek mierzalny sposób przekłada się na
> rozpoznawalność tego pana na rynku usług prawniczych? Mocno wątpię.

Oczywiście. Ma co pisać w rubryce osiągnięcia.

> 2. Zwróć uwagę, że to nie on pozwał zarządcę autostrady, tylko oni jego.

Normalna procedura - nie on musiał wnosić opłaty sądowe.

> 3. "Przejazd autostradą" jest kwestią dużo bardziej zrozumiałą dla
> zwykłego człowieka niż zawiłości prawa autorskiego. (co widać m.in. po
> tym jakie bzdury można wyczytać w mediach).

Owszem, więc skoro MS wypisuje bzdury w swoich licencjach, to
czas dobrać mu sie do tyłka, a nie pisać na newsach dyrdymały,
podpierać się paragrafami i nie brać za to żadnej odpowiedzialności.

Piciu