Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 11:19:23 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>E, tam - ja nie wierzę, że gdyby była okazja przywalić Microsoftowi, to
>nie znalazłaby się żadna kancelaria prawna, aby to zrobić.
>Dużemu też można czasami dokopać i w glorii sławy czytać o sobie
>w prasie i oglądać w TV przez kilka dni...
>http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35821,6626920,Nie_zaplacil_za_przejazd_A4_i_wygral_w_sadzie.html
>Zwróć uwagę, że to polskie realia, a nie amerykański film, przez
>pryzmat którego postrzegasz świat.

1. Sądzisz, że to w jakikolwiek mierzalny sposób przekłada się na
rozpoznawalność tego pana na rynku usług prawniczych? Mocno wątpię.
2. Zwróć uwagę, że to nie on pozwał zarządcę autostrady, tylko oni jego.
3. "Przejazd autostradą" jest kwestią dużo bardziej zrozumiałą dla
zwykłego człowieka niż zawiłości prawa autorskiego. (co widać m.in. po
tym jakie bzdury można wyczytać w mediach).

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |