Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 06 Oct 2010 - 10:48:05 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrniao8ir.l07.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Owszem, bardziej opłacalne.

E, tam - ja nie wierzę, że gdyby była okazja przywalić Microsoftowi, to
nie znalazłaby się żadna kancelaria prawna, aby to zrobić.
Dużemu też można czasami dokopać i w glorii sławy czytać o sobie
w prasie i oglądać w TV przez kilka dni...
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35821,6626920,Nie_zaplacil_za_przejazd_A4_i_wygral_w_sadzie.html
Zwróć uwagę, że to polskie realia, a nie amerykański film, przez
pryzmat którego postrzegasz świat.

Piciu