Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 16:04:00 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrnialh5m.vj6.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>
> Kancelarie naprawdę mają ciekawsze rzeczy do roboty.

Popatrz - a czasami zdarza się nawet, że udzielają darmowych
porad, sądzisz że to ciekawsze zajęcia niż wzięcie MS za dupę, bo
wypisuje głupoty w eula i kreuje prawo w Polsce?

> Jasssne. Naoglądałeś się amerykańskich filmów.

Przecież to jest oczywista oczywistość.

> Nie. BSA nie jest od oceniania. BSA jest głównie od straszenia. Czemu
> nie ma się co dziwić, skoro jest to stowarzyszenie producentów.

Miałeś kiedyś kontrolę legalności oprogramowania, widziałeś
jak to się odbywa? To właśni oni przyjdą do drzwi i będą oceniać, za nimi będzie
policja z nakazem.

Piciu