Re: czy taki win xp jest legalny ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 05 Oct 2010 - 08:24:54 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>Co Ty powiesz, jaki koszt dla kancelarii prawnej?

Kancelarie naprawdę mają ciekawsze rzeczy do roboty.

>W przypadku wygranej
>z MS wszystkie gazety o tym napiszą, więc reklama za darmo na cały
>kraj, a jaki splendor do tego.

Jasssne. Naoglądałeś się amerykańskich filmów.

>Nie mi to oceniać - od tego są różne BSA, prokuratury i inne.

Nie. BSA nie jest od oceniania. BSA jest głównie od straszenia. Czemu
nie ma się co dziwić, skoro jest to stowarzyszenie producentów.

>Tak, można kupić legalnie z drugiej ręki OEM - gdybyś o to pytał.

Ja to wiem, Ty to wiesz, natomiast niektórzy w tym wątku
bezpodstawnie piszą, że wszelki soft z drugiej ręki jest iiiiiiwil.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.