Re: win2k - zmiana MTU karty sieciowej? nie można wysyłać na serwer ftp.neostrada.pl

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 04 Oct 2010 - 22:12:59 MET DST

Użytkownik "bonifacy" <bonifacy@bonifacy.pl> napisał w wiadomości
news:4caa226d$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...
> A może to gdzieś indziej jest problem? Jakieś sugestie? Na ten czas
> poległem.

Nie kombinuj, tylko przestaw FTP z aktywnego w tryb pasywny, powinno
pomóc. Jeśli nie pomoże, napisz ponownie, spróbujemy coś uradzić. Czasem
tak połączenia mają, że nie wstają, tak będą leżeć. Przestawienie w tryb
pasywny powoduje, że odzyskują wigor. Ja w programie FTPowym już
domyślnie ustawiłem pasywne i zapomniałem o kłopotach z transferem.

--
((o))
((+))