Re: Rozmiar profilu w domenie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 20:12:00 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
>No właśnie koncepcyjnie tego nie łapię. Lepiej byłoby, żeby było zdalnie
>przechowywane, ale on coś sobie keszuje lokalnie. Chyba właśnie profil.
>Więc jeśli pocztę z Thunderbirda np. mam w profilu, to ona się keszuje,
>tak? A jakby była udostępniona tak jak Moje Dokumenty, to co prawda
>będzie wolniej działać, ale poczta to jest kilka zajęć w roku. A
>logowanie odbywa się co chwila. Więc jakby ograniczyć keszowanie do
>minimum, to by było paradoksalnie szybciej, tak se dumam.

No i w czym problem? Trzymasz sobie "profile" w jednym miejscu,
z którego się synchronizują (oczywiście ustawiasz w polisach, żeby
olewał Temporary Internet Files, Ustawienia Lokalne i inne takie
pierdoły), a Dane Aplikacji, Moje Dokumenty i resztę zmiennych danych
przekierowujesz bezpośrednio na lokalizację sieciowa. Wszystko da się
zrobić polisami.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.