Re: Rozmiar profilu w domenie

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 20:22:09 MET DST

W dniu 2010-10-02 13:42, Mariusz Kruk pisze:
> No niestety, jak się nie obrócisz, dupa z tyłu.
> Albo przekierujesz sobie w ogóle profil (albo jego większość) na dysk
> sieciowy, a lokalnie zostawisz tylko Ustawienia Lokalne (ale wtedy
> użytkownik będzie sieć bardziej zapychać w czasie pracy), albo zostawisz
> przewalanie tony danych przy logowaniu/wylogowywaniu. Jeżeli chcesz,
> żeby użytkownicy mieli swoje profile, jakoś te dane musisz zachowywać.

No właśnie koncepcyjnie tego nie łapię. Lepiej byłoby, żeby było zdalnie
przechowywane, ale on coś sobie keszuje lokalnie. Chyba właśnie profil.
Więc jeśli pocztę z Thunderbirda np. mam w profilu, to ona się keszuje,
tak? A jakby była udostępniona tak jak Moje Dokumenty, to co prawda
będzie wolniej działać, ale poczta to jest kilka zajęć w roku. A
logowanie odbywa się co chwila. Więc jakby ograniczyć keszowanie do
minimum, to by było paradoksalnie szybciej, tak se dumam.

--
Przemysław Adam Śmiejek