Re: Czym bardziej złożony schemat

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 03 Oct 2010 - 18:09:53 MET DST

W dniu 2010-10-02 15:36, Wiktor S. pisze:

> http://wswiktor.fm.interia.pl/paint.png

Chyba nie ten stopień trudności, co prawdziwy schemat:
        http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/Diagram1.png
i życzę też powodzenia we wprowadzaniu korekt.

> odpowiedzi dostałeś jakie dostałeś, bo takie coś da się narysować w
> praktycznie każdym programie graficznym.

No oczywiście, że się da, ale jakim kosztem. Specjalistyczne narzędzie
to specjalistyczne narzędzie. Ja ostatecznie to wydziergałem w Dia. Nie
jest to rewelacja i sam program ssie ekstremalnie, ale przynajmniej daje
wektorówkę i ma możliwość klejenia się linii do figur (uwaga, to nie to
samo co grupowanie w proponowanym np. Inkscape). Choć też musiałem iść
na kompromisy, bo np. linii do linii się już przykleić nie da. A do tego
powiększanie w Dia to projektował jakiś sprawny inaczej umysłowo. Co się
naklÄ…Å‚em to moje.

--
Przemysław Adam Śmiejek