Re: Rozmiar profilu w domenie

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 Oct 2010 - 13:42:05 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Adam Śmiejek"
>w domenie jest ustalanie limitu rozmiaru profilu. Zastanawiałem się czy
>to nie ma wpływu na wolne działanie sieci, więc włączyłem limit.
>Niestety po włączeniu limitu na części kont pojawia się problem, że
>profil został przekroczony, bo różne kesze i inne poczty Thunderbirda i
>Firefoksa siedzą w profilu.
>
>Jak to ugryźć koncepcyjnie, żeby profil sam nie był napuchnięty tymi
>rzeczami? Do rozmiaru profilu nie wlicza się pulpit (przekierowany
>osobno) i Moje Dokumenty (przekierowane osobno).

No niestety, jak się nie obrócisz, dupa z tyłu.
Albo przekierujesz sobie w ogóle profil (albo jego większość) na dysk
sieciowy, a lokalnie zostawisz tylko Ustawienia Lokalne (ale wtedy
użytkownik będzie sieć bardziej zapychać w czasie pracy), albo zostawisz
przewalanie tony danych przy logowaniu/wylogowywaniu. Jeżeli chcesz,
żeby użytkownicy mieli swoje profile, jakoś te dane musisz zachowywać.

--
\  Kruk@epsilon.eu.org   /