Rozmiar profilu w domenie

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 01 Oct 2010 - 12:19:48 MET DST

Witam,

w domenie jest ustalanie limitu rozmiaru profilu. Zastanawiałem się czy
to nie ma wpływu na wolne działanie sieci, więc włączyłem limit.
Niestety po włączeniu limitu na części kont pojawia się problem, że
profil został przekroczony, bo różne kesze i inne poczty Thunderbirda i
Firefoksa siedzÄ… w profilu.

Jak to ugryźć koncepcyjnie, żeby profil sam nie był napuchnięty tymi
rzeczami? Do rozmiaru profilu nie wlicza siÄ™ pulpit (przekierowany
osobno) i Moje Dokumenty (przekierowane osobno).

--
Przemysław Adam Śmiejek