Re: Win7 i wirtualne dyski VHD

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Sun 26 Sep 2010 - 23:37:41 MET DST

Dnia Sun, 26 Sep 2010 23:05:41 +0200, Araneus Diadematus napisał(a):

> No, ale to będzie kompresja plików tam zawartych. Sam plik dysku może
> być skompresowany o tyle, że będąc na partycji NTFS, można mu zadać
> atrybut "skompresowany". To jest odrębna sprawa, niż kompresja pliku
> jako takiego. Należy to odróżnić od kompresji realizowanej
[ciach]
> Nie umiem tego tak zwięźle tłumaczyć jak starsi koledzy :) to i się na
> razie dalej nie rozpiszę.

Hm, wiesz, ja to wszystko wiem i nawet kumam (btw nawet kiedys na amidze
wymyslilem algorytm kompresji i stworzylem swojego pakera :-)
I nie pytam o mechanizmy tylko pytam czy jesli ten wirtualny dysk (VHD)
sformatuje pod NTFSem i zapodam tam NTFSowa kompresje to efekt bedzie gorszy
niz kompresja oferowana przez inne narzedzia pozasystemowe, ktore wymienil
Michal. Generalnie wychodze z zalozenia, ze jesli system ma cos co dziala i
jest dobre, to nie chce instalowac narzedzi zewnetrznych, ktore maja to samo
lub tylko troche lepsze.

--
pozdrawiam
Norbert