Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 15:44:23 MET DST

W dniu 2010-09-25 15:06, Michal Kawecki pisze:

> Nie będzie.

Jak nie, jak tak? Przecie nie wszyscy mają SPFa.

> [...]
> Wszystkie MTA mają.

Nie wszystkie. Mój np. nie ma. I podejrzewam, że wiele podobnych
znajdziesz, co nie mają.

np. domeny:
        duszpasterz.pl
        antontech.pl
        jaslan.pl

nie mają. A to tylko 3 pierwsze z brzegu, z którymi ostatnio
korespondowałem. Więcej mi się nie chce szukać.

> Oczywiście. Host -t to pewnie sprawdzanie dns-ów w sieci lokalnej?

No w lokalnej. Ale to nie ma znaczenia.

> C:\Windows\system32>nslookup -type=txt gmail.com

No właśnie to odkryłem, że korzystają z wersji z TXT a nie SPF.

--
Przemysław Adam Śmiejek