Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 15:33:22 MET DST

Dnia Sat, 25 Sep 2010 13:54:56 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> No nie. Jest kombajnem, w tym ma funkcje PIM, których używam.

Sam z siebie nie ma. Tak samo, jak Firefoks sam z siebie nie blokuje
wyświetlania reklam. Potrzebne jest do tego celu dodatkowe narzędzie w
postaci rozszerzenia.

> No i dobrze.

Temu nie przeczę.

> I nie będzie. Sunbird to się nazywało dawniej, jak było poza
> Thunderbirdem. Teraz się nazywa Lightning.

Jak mam zrobić to - cytuję: "aktywuje się go prościej z wnętrza TB."?

Nawiasem mówiąc oba projekty są dalej rozwijane równolegle.

(ciach...)

[ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]
[                                            (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]