Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 13:54:56 MET DST

W dniu 2010-09-25 10:13, Przemysław Ryk pisze:
> Nie mówię, że należy rezygnować, tylko mówię, że należy się precyzyjnie
> wypowiadać. Thunderbird programem typu PIM nie jest.

No nie. Jest kombajnem, w tym ma funkcje PIM, których używam.
Więc stwierdzenie Michała, że TB jest złym wyborem, skoro potrzebuję
PIMa uważam za błędne.

> Istnieje rozszerzenie
> dodające do niego takową funkcjonalność.

No i dobrze.

> Narzędzia, dodatki - hmm... Mam tylko listę zainstalowanych przez siebie.
> Żadnego Sunbirda na niej nie ma.

I nie będzie. Sunbird to się nazywało dawniej, jak było poza
Thunderbirdem. Teraz się nazywa Lightning.

> Domena też tylko Twoja?

Tak.

--
Przemysław Adam Śmiejek