Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 25 Sep 2010 - 10:13:23 MET DST

Dnia Fri, 24 Sep 2010 23:20:08 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Nie da się. W piętkę gonisz.

Ależ oczywiście.

> No i dlatego należy zrezygnować z TB już teraz.

Nie mówię, że należy rezygnować, tylko mówię, że należy się precyzyjnie
wypowiadać. Thunderbird programem typu PIM nie jest. Istnieje rozszerzenie
dodające do niego takową funkcjonalność.

> Narzędzia --> Dodatki --> Klik-Klik --> Uruchom ponownie Thunderbirda.

Narzędzia, dodatki - hmm... Mam tylko listę zainstalowanych przez siebie.
Żadnego Sunbirda na niej nie ma. Nie działa - mam popsutego Thunderbirda?

> No właśnie i nie idzie dojść do tego czemu.

Ciekawe.

> No to jest jedyne wytłumaczenie. Przy czym żaden znany mi RBL tego nie
> listuje, a jednak gugiel nadal się upiera. Niestety na mejle wysyłane na
> postmaster@ nie odpowiadają, a telefonicznie Gugiel Polska spławia, że
> tym zajmuje się ameryka i że mają w dupie mój problem.

> Ale to moja skrzynka. Nie mam dostawcy skrzynki.

Domena też tylko Twoja?

(ciach boje antyspamowe, bo tu już nic nie wymyślę)

[ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy.             ]
[                                                    (Ralph Waldo Emerson) ]