Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 23:20:08 MET DST

W dniu 2010-09-24 12:48, Przemysław Ryk pisze:
> A coś z większym sensem?

Nie da się. W piętkę gonisz.

> To Windows Live Mail jest programem typu PIM? Czego to się człowiek w
> usenecie nie dowie.

Bez komentarza.

> Na to, to Ci Thunderbird z Sunbirdem nie pomoże.

No i dlatego należy zrezygnować z TB już teraz.

> Jak to zrobić z "wnętrza Thunderbirda"? Poproszę o opis.

Narzędzia --> Dodatki --> Klik-Klik --> Uruchom ponownie Thunderbirda.

> I wleciało do spamu.

No właśnie i nie idzie dojść do tego czemu.

> Może wysyłka z łącza TP +

No to jest jedyne wytłumaczenie. Przy czym żaden znany mi RBL tego nie
listuje, a jednak gugiel nadal się upiera. Niestety na mejle wysyłane na
postmaster@ nie odpowiadają, a telefonicznie Gugiel Polska spławia, że
tym zajmuje się ameryka i że mają w dupie mój problem.

> ewentualnie Twój dostawca
> skrzynki e-mail

Ale to moja skrzynka. Nie mam dostawcy skrzynki.

> stanowią kombinację, która często lądowała w spamie i na tej
> podstawie Google filtruje?

Jeżeli tak, to mógł co najwyżej poprzedni użytkownik IPków, bo ja tego
pilnuję od początku. Sporo pracy mnie kosztowało wygrzebanie się z RBLi
domyślnie nienawidzących tepsy. Najdłużej się trzymał
dnsbl-3.uceprotect.net ale tajemniczo od paru miesięcy sami z siebie
odpuścili. Chyba że to moja sprawdzaczka: http://www.anti-abuse.org/
oszukuje, bo właśnie próbuję różne ipeki inne i też czysto wykazuje.
Ciekawe zjawisko....

Tak czy siak, nie sądzę, żebym był źródłem spamu.

>Trzeba by pogrzebać, ale ja oblatany w działaniu
> antyspama GMaila nie jestem, więc to bardziej będzie wróżenie z fusów. :(>

No właśnie oni mają jakieś swoje autorskie rozwiązania i nie idzie dojść
do tego czemu tak.

W dniu 2010-09-24 22:52, Norbert pisze:
> W gmailu jest tez chyba mechanizm kontroli rozleglej polegajacy na tym, ze
> jesli X osob zaznaczylo maile Adama jako spam to gmail juz go ma za
spamera.

Raczej tak to nie działa, bo:

a) czemu mieli by to robić, skoro nigdy nie wysłałem nic co by było choć
cieniem spamu, bo nienawidzę spamu i spamerów, również telefonicznych
(dzisiaj spławiłem brutalnie bankrutującego dupowłaza Pleja)

b) Kilka osób koresponduje ze mną na gmailu i o ile oni zainicjują
rozmowy to już potem skrzynka się nie czepia. Część osób pewnie
kliknęła, że to nie spam, a też nie załapał globalnie :(

--
Przemysław Adam Śmiejek