Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 10:48:34 MET DST

Dnia Fri, 24 Sep 2010 10:24:41 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> No i co z tego? Jest to wydzielone jako osobny moduł, który trzeba sobie
> włączyć. Gdyby nie to, że UseNet jest od zawsze w środku, też pewnie
> byłby jako osobny moduł, bo mało kto tego używa. Po co rozdmuchiwać
> program, skoro można wydzielić moduły aktywowane przez usera? 3
> kliknięcia i już masz możliwość używania PIMa. Więc radosne opowieści,
> że Thunderbird mi się nie nada, bo nie ma jakichkolwiek funkcji PIMa są
> żałośnie usenetowe.

Thunderbird Ci się nada jako PIM do momentu, gdy dodatek spełniający tą
funkcję będzie dalej rozwijany i przystosowany do współpracy z jego nowszymi
wersjami. Wystarczy jednak, by zarzucono rozwój Lightninga i jesteś w
czarnej du^H^H^dziurze.

Twoje radosne opowieści o tym, że Thunderbird kwalifikuje się jako PIM można
porównać z tym, że Mac jest najzajefajniejszym komputerem dla grafika
zapominając dodać, że do tego Maca jeszcze trzeba osobno Photoshopa (na
przykład) dokupić.

> Niestety przesadnie skutecznie. Np. moje listy wrzuca do spamu z
> zupełnie niewiadomych powodów.

Twoje w sensie? Piszesz do siebie czy po prostu odpowiedzi na priv na Twoje
posty na grupach GMail wrzuca do spamu?

(ciach...)

[ I have a bomb ticking in my head. No amount of painkillers would         ]
[ disable it.                                                  (Max Payne) ]