Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 11:07:37 MET DST

W dniu 24.09.2010 10:48, Przemysław Ryk pisze:
> Thunderbird Ci się nada jako PIM do momentu, gdy dodatek spełniający tą
> funkcję będzie dalej rozwijany i przystosowany do współpracy z jego nowszymi
> wersjami. Wystarczy jednak, by zarzucono rozwój Lightninga i jesteś w
> czarnej du^H^H^dziurze.

Przecie to dotyczy każdego programu. Rozumiałbym, gdyby Lightning był
Małym Dodatkiem by Jasiu z Więckowa. A to oficjalny projekt Mozilli od
lat rozwijany równocześnie z Thunderbirdem. Po prostu wydzielony osobno
dla przejrzystości kodu, nie obciążania projektu i ułatwienia rozwoju.

> Twoje radosne opowieści o tym, że Thunderbird kwalifikuje się jako PIM można
> porównać z tym, że Mac jest najzajefajniejszym komputerem dla grafika
> zapominając dodać, że do tego Maca jeszcze trzeba osobno Photoshopa (na
> przykład) dokupić.

Ale tu nic się nie dokupuje. Po prostu Mozilla dostarcza wersję TB bez
PIMa i z PIMem.

> Twoje w sensie? Piszesz do siebie czy po prostu odpowiedzi na priv na Twoje
> posty na grupach GMail wrzuca do spamu?

W sensie ja piszę mejla do kogoś, kto ma konto na GMailu. Jak już z kimś
koresponduję dłużej to luz, gorzej, że miałem kilka starć ze
sprzedawcami na allegro, bo pisałem, ze chcę np. fakturę a oni nie
dostawali. Teraz już Allegro dało swój FOrmularz Dostawy, więc jest lepiej.

--
Przemysław Adam Śmiejek