Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 10:24:41 MET DST

W dniu 24.09.2010 10:08, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Fri, 24 Sep 2010 09:18:23 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
> (ciach...)
> _Goły_ Thunderbird tego nie ma. Kropka.

No i co z tego? Jest to wydzielone jako osobny moduł, który trzeba sobie
włączyć. Gdyby nie to, że UseNet jest od zawsze w środku, też pewnie
byłby jako osobny moduł, bo mało kto tego używa. Po co rozdmuchiwać
program, skoro można wydzielić moduły aktywowane przez usera? 3
kliknięcia i już masz możliwość używania PIMa. Więc radosne opowieści,
że Thunderbird mi się nie nada, bo nie ma jakichkolwiek funkcji PIMa są
żałośnie usenetowe.

> (ciach...)
> GMail radzi sobie z filtrowaniem spamu bardzo skutecznie - dla celów
> rejestracji na forach czy do podawania w Usenecie to doskonałe konto.

Niestety przesadnie skutecznie. Np. moje listy wrzuca do spamu z
zupełnie niewiadomych powodów.

W każdym razie, to tak tylko ubocznie, bo główne cięcie spamu mnie
interesuje na moim głównym koncie, a o tym pisałem.

--
Przemysław Adam Śmiejek