Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 06:53:14 MET DST

Dnia Fri, 24 Sep 2010 00:05:45 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Aha.

> Ano. Dlatego go wybrałem.

Łomatko. Gdzie Ty widzisz jakiekolwiek funkcje PIM w Thunderbird?

> I jeszcze dla silnych filtrów antyspamowych.
> Pod Linuksami ewidentnie bardziej wolę Kontacta, niestety wtedy się
> trzeba przedzierać przez setki spamu. Thunderbird świetnie wykrywa spam,
> głównie chyba dzięki opcji analizowania fałszywych linków, które są w
> spamie notoryczne.

Wykrywanie spamu najlepiej pozostawić swojemu dostawcy poczty. Skuteczny
sposób to np. włączenie filtrowania po SPF, wymogu podwójnej autoryzacji
na smtp, sprawdzania istnienia serwera smtp u nadawcy, itd.

> Dlaczego?

Ano dlatego, iż Thunderbird żadnych funkcji PIM nie posiada.

[...]

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/