Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri 24 Sep 2010 - 00:05:45 MET DST

W dniu 21.09.2010 20:18, Michal Kawecki pisze:
> To raczej seven wymaga WLM, bo żadnego programu do poczty nie posiada.

Aha.

> Thunderbird, oczywiście, ma...

Ano. Dlatego go wybrałem. I jeszcze dla silnych filtrów antyspamowych.
Pod Linuksami ewidentnie bardziej wolę Kontacta, niestety wtedy się
trzeba przedzierać przez setki spamu. Thunderbird świetnie wykrywa spam,
głównie chyba dzięki opcji analizowania fałszywych linków, które są w
spamie notoryczne.

> To z Thunderbirda też pożytku mieć nie będziesz.

Dlaczego? Thunderbird mi bardzo dobrze działa pod XP. Pod Linuksami już
słabiej, bo wygląda koszmarnie, Pijesz do tego, że powstanie wersja nie
obsługująca XP? Może kiedyś tak. Ale biorąc pod uwagę, że chyba do
dzisiaj nawet 2000 obsługuje, to może nie będzie tak źle.
Bardziej się boję, że padnie mi obecny sprzęt, a nowego się już z XP nie
bardzo da kupić, a ja potrzebuję dwóch monitorów, a Seven starter
durnowaty ich nie obsługuje.

--
Przemysław Adam Śmiejek