Re: W7 - zaznaczanie pliku

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 15:41:55 MET DST

robert <roblegWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam,
> dawniej po dwukrotnym (z przerwa) kliknieciu na nazwie pliku w
> eksploratorze zaznaczana byla cala nazwa pliku tj. z rozszerzeniem (to
> samo robi klawisz funkcyjny F2).
> W Windows 7 po dwukrotnym kliknieciu zannaczana jest tylko nazwa pliku.
> Moje pytanie, czy mozna przywrocis "stary" sposob zaznaczania?
> Musze kopiowac cale nazwy plikow.
> Zaznaczam, ze mam wlaczone wyswietlanie rozszerzen.
> Pozdrowienia
> Robert

Raczej nie ma takiej możliwości. Zmiana się wzięła z tego, że wiele
niedoświadczonych osób przez przypadek zmieniało też rozszerzenie. MS mógł
jednak zrobić jakiś klucz w rejestrze do przywracania starego zachowania ale
z tego co widzę to nic takiego nie ma.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/