Re: W7 - zaznaczanie pliku

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 17:58:58 MET DST

Dnia 23-09-2010 o 15:41:55 Grzegorz Niemirowski
<gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Raczej nie ma takiej możliwości. Zmiana się wzięła z tego, że wiele
> niedoświadczonych osób przez przypadek zmieniało też rozszerzenie.

Poza tym, IMO tak często nie zmienia się rozszerzeń, w jakim zastosowaniu
robi się to nagminnie?

Ja już się przyzwyczaiłem :)
Po prostu kiedy wiem, że rozszerzenie też będę zmieniał, to po zmianie
nazwy trzymam wciśnięty Del i zmieniam również rozszerzenie..
Nie jest tragedia..

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?