W7 - zaznaczanie pliku

Autor: robert <roblegWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Sep 2010 - 14:05:04 MET DST

Witam,
dawniej po dwukrotnym (z przerwa) kliknieciu na nazwie pliku w eksploratorze
zaznaczana byla cala nazwa pliku tj. z rozszerzeniem (to samo robi klawisz
funkcyjny F2).

W Windows 7 po dwukrotnym kliknieciu zannaczana jest tylko nazwa pliku.
Moje pytanie, czy mozna przywrocis "stary" sposob zaznaczania?
Musze kopiowac cale nazwy plikow.
Zaznaczam, ze mam wlaczone wyswietlanie rozszerzen.
Pozdrowienia
Robert