Re: Folder stał się ukrytym chronionym systemu operacyjnego - przywrócenie i odkrycie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 15:41:50 MET DST

In news:i763ll$19cf$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Piotr, zastanów się proszę przez chwilę bo się nie do końca rozumiemy :)

Najwyraźniej tak ;-)

> [...]
> bezpośrednią edycję rejestru, przez jakiś program albo przez konsolę
> zasad zabezpieczeń. Oczywiście zgadzam się, że istnienie podklucza
> Explorer a w szczególności
> wpisów w nim może świadczyć o mieszaniu w systemie ale to o co mi
> chodziło w poprzednim poście i w tym to to, że wcale tak być nie musi.
> Przykładowo jeśli np. stwierdzę, że windowsowe wyszukiwanie jest do dupy
> (bo jakieś szczególnie super to ono nie jest) to mogę nie chcieć go
> widzieć w menu start. Wtedy sobie tworzę wpis NoFind i ustawiam na 1. I

NoFind możesz sobie wpisywać do systemu Win 95, 9x :-)
W Windows7, o którym jest mowa, ten zapis możesz schować do lamusa.
A jaki jest poprawny zapis w Win7 i w jakim kluczu - poćwicz, a dowiesz się
;-)

> wtedy to nie jest żadne mieszanie w systemie tylko konfigurowanie go do
> swoich potrzeb tak samo, jak ustawia się np. tapetę.
> U mnie podklucz Explorer istnieje i jest pusty bo niczego nie ustawiałem i
> nie uważam żeby to świadczyło o namieszaniu w systemie. Namieszane jest
> wtedy jak ktoś ma ustawione wpisy nie tak jak chciał. Wtedy możemy mówić o
> bezmyślności. A sam podklucz Explorer jest tylko podkluczem i dopóki jest
> pusty nie wpływa w żaden sposób na działanie systemu ani nie świadczy o
> namieszaniu.

Po co to wszystko piszesz, kilka lat temu to wszystko opisałem w
najdrobniejszych szczegółach.
*Wpisy rejestru powiązane z konfiguracją menu Start systemu Windows XP*
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr10/dost.html
Nie chodziło mi o istnienie klucza explorer (żadna ujma), co w win7 z
"urzędu" został wywalony z rejestru. Nie pisałbym o nim gdybyś nie pisał
"bzdur", a mianowicie. Radzisz Animce dodanie tego klucza i wartości NoFind,
ale po licho, w następnych postach piszesz aby tą wartość skasowała, więc po
co miała go wcześniej dodawać. A na koniec powiem Ci, że jestem zdumiony
Twoim odczytem *ciągu* *wartości* w zapisie szesnastkowym "2147483648
(czyli szesnastkowo 0x80000000)" , to nie zapis binarny, taką wartośc
odczytujemy jako jednolity tekst (chodzi o wartość ciągu).
Mogę tu napisać wiele wiecej, ale po co?

Pozdrawiam :-)

http://social.answers.microsoft.com/Forums/pl-pl/category/answersplpl