Re: Co mi wyłącza Num Locka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 15:42:14 MET DST

In news:i766mh$1chn$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Nie ma znaczenia co wpiszesz bo i tak Windows zapisze tam wartość podczas
> wylogowywania zależnie od stanu NumLocka. Ta wartość po prostu zapamiętuje
> stan NumLocka. Jak Ci się zmienia samo na 0 to zapewne robi to sterownik
> Twojej klawiatury, który ładuje przy uruchamianiu jakieś swoje ustawienia
> domyślne. Masz jakąś zwykłą klawiaturę za 30 pln czy coś bardziej
> wypasionego, ze specjalnymi przyciskami?

Jest znaczenie i to duże, do której gałęzi to dopiszesz. Jak Ci wiadmo, a
jeśli nie to poczytaj ;-), klucz HKEY_USERS\.Default ... jest nadrzędnym nad
HKCU
http://palusinski.neostrada.pl/rejestr1/rejestr1.html
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr1/rejestr1.html
Default, zawierający zestaw domyślnych ustawień, które są wykorzystywane,
jeśli użytkownik nie ma jeszcze skonfigurowanego profilu. Kiedy nowy
użytkownik loguje się do systemu, system tworzy nowy klucz dla użytkownika,
a następnie kopiuje wszystkie informacje z klucza .Default do nowo
utworzonego klucza.

http://social.answers.microsoft.com/Forums/pl-pl/category/answersplpl