Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 15:24:04 MET DST

Dnia Mon, 20 Sep 2010 14:27:35 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

>>> Możliwe. Nigdy nie używałem, bo za drogi jest. 800zł chyba najtańszy

> E? Za tyle to chyba Hołm und Sztundent czy coś podobnego, chyba że się
> ceny pozmieniały.

Home and Student - zgadza się.

> Ale kiedyś patrzyłem, to Basic był właśnie koło 800.

Teraz jest to Office dla "Użytkowników Domowych i Małych Firm". Ma w sobie
Outlooka, Worda, Excela, PowerPointa i OneNote.

> No to ja nie czuję tego zupełnie. Działa jak dla mnie idealnie.

Musiałbym znowu go postawić i poużywać jakiś czas, żeby szerzej opisać, co
mnie pchnęło do takiej, a nie innej decyzji. Może jak chwilę czasu znajdę.
:)

> O f mordę... I dajesz radę to czytać?

A owszem. :)

[ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life?         ]
[ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life.        ]
[                                               ("House M.D. 1x13 Cursed") ]