Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 15:24:04 MET DST

Dnia Mon, 20 Sep 2010 15:10:07 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Możliwe. Ale przy wyłączonym antywirusie nie zauważam żadnych opóźnień.
> Więc mi pasuje.

Subskrybuję grupy o sporym ruchu. Thunderbird poza tym - niezależnie od
tego, czy jest włączony antywirus, czy też nie, przy ściągniu postów czy
maili z lokalnie postawionego Hamstera robi to z tak "oszałamiającą"
prędkością, że dosłownie zęby bolą.

> Może temu, że mam atoma. Niestety z odpalonym MSE na XP klikanie w
> kolejne listy powoduje zastoje kilkusekundowe.

No to nazywaj może rzeczy po imieniu? Nie "ochrona rezydentna" nie działa,
tylko Atom przy tym i Thunderbirdzie nie wyrabia.

Swoją drogą - postaw dla testów inny czytnik / mailer, włącz ochronę i
zobacz, czy się przypadkiem całość inaczej nie zachowuje. :)

[ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych        ]
[ eksperymentów zrezygnował.                                  (Mark Twain) ]