Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 20 Sep 2010 - 15:13:19 MET DST

> W świeżej instalacji to też mi soa. Ale mój profil jest już z 2 lata i
> wędrował po różnych aktualizacjach TB.

Dla odmiany, naszej sekretarce się profil psuje raz na kwartał. Mejle na
szczęście zostają, ale trzeba zakładać cały profil od nowa i wgrywać tam
pliki z mejlami. I za kwartał znów TB głupnie i chce zakładać konta od
nowa. A tego zjawiska też nie spotkałem nigdzie indziej na szczęście niż
u niej.

--
Przemysław Adam Śmiejek