Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 18:21:13 MET DST

Artur Frydel in news:1q1ggjvx3rvms.dlg@bzyk.dyndns.org
> No bo każdemu według jego potrzeb.
> Ja też swego czasu korzystałem z 40tude jako mailera - na zapasowym
> koncie. Sprawował się wyśmienicie, aczkolwiek 40tude to głównie czytnik
> newsów - nie róbmy z niego kolejnej kobyłki do wszystkiego.

nie robmy, nie robmy, ale my tutaj nie o tym.
Pytalem, czy gdy mam jakies katalogi zalozone przeze mnie w firmowym
katalogu dialoga "odebrane" (by tam wpadaly/segregowaly się listy z roznych
moich kont,zgodnie z zalozonymi regulami - można?), to czy moge zakladać tym
adresowym-kontowym katalogom ich podkatalogi, czy nie jest to mozliwe. O to
pytalem, bo zrozumialem, ze NIE jest to możliwe, chce sie upewnic.