Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 17:45:22 MET DST

Dnia Sun, 19 Sep 2010 17:28:57 +0200, Przemys艂aw Adam 艢miejek napisa艂(a):

> 呕a艂o艣nie wolne co艣, co musi mie膰 w艂膮czone wygasanie kana艂贸w, bo jak nie,
> to zamula tak, 偶e kilka minut trzeba czeka膰 na klikni臋cie. A w przypadku
> KNode dla odmiany jedn膮 grup臋 prenumeruje si臋 oko艂o 4 godzin, bo nie ma
> opcji ,,pobierz tylko N ostatnich nag艂贸wk贸w'' i gupek pobiera i uk艂ada
> sobie w w膮tki np. 30 tysi臋cy nag艂贸wk贸w, co potrafi zamuli膰 program na
> par臋 godzin. Tylko po to, 偶eby po takiej prenumeracie i tak wykona膰
> czyszczenie przestarza艂ych wpis贸w...
>
> Thunderbird jest brzydki i ma艂o funkcjonalny i ma stos b艂臋d贸w, ale
> [...]

Ja to mog臋 skwitowa膰 tylko w jeden spos贸b: Przemkowi zawsze wiatr w oczy.

"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which
dictate the course of history, nor is it necessarily the
pontifications of priests which move the hands of God."