Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 19 Sep 2010 - 17:28:57 MET DST

W dniu 2010-09-18 00:01, Przemysław Ryk pisze:

> Prawdę mówiąc nie. Co mnie ominęło? :D

Żałośnie wolne coś, co musi mieć włączone wygasanie kanałów, bo jak nie,
to zamula tak, że kilka minut trzeba czekać na kliknięcie. A w przypadku
KNode dla odmiany jedną grupę prenumeruje się około 4 godzin, bo nie ma
opcji ,,pobierz tylko N ostatnich nagłówków'' i gupek pobiera i układa
sobie w wątki np. 30 tysięcy nagłówków, co potrafi zamulić program na
parę godzin. Tylko po to, żeby po takiej prenumeracie i tak wykonać
czyszczenie przestarzałych wpisów...

Thunderbird jest brzydki i mało funkcjonalny i ma stos błędów, ale
akurat z szybkością to nawet nieźle. Tylko z Antywirusem od MS się
gryzie i nie można mieć rezydentnej ochrony :(

--
Przemysław Adam Śmiejek