Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 00:01:01 MET DST

Dnia Fri, 17 Sep 2010 13:24:38 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> W Thunderbirdzie tak samo.
>
> Podpowiedź ,,Thunderbird Portable''

Wystarczy sam katalog z profilem przenieść. :) Sam tak korzystam z 40tude
(tu całość jest na przenośnym dysku) i Thunderbirda (tylko profil jest
przenoszony między dwoma komputerami).

> Dla mnie TB jest jedynym rozwiązaniem, niestety (pomimo licznych wad),
> bo jako jedyny ma Pocztę, PIM i UseNet.

Służbowo korzystam z Outlooka z Office'a i przyznam szczerze, że jako PIM to
Thunderbirda dzieli spora od niego przepaść. Natomiast obsługa usenetu...
Nie - ja przepraszam bardzo. Lubiłem bardzo opcję "mam wszystko w jednym -
pocztę, usenet, RSSy", ale Thunderbird pod kątem grup dyskusyjnych
(szczególnie tych, na których panuje duży ruch) po prostu ssie. Przy
korzystaniu z niego do obsługi RSSów też trzyma mnie w zasadzie jedynie
możliwość doinstalowania Adblocka, gdyż mułowatość działania przy
aktualizacji kilkudziesięciu kanałów i losowe komunikaty, że dany feed jest
niekoszerny (po czym po kilkunastu minutach stwierdzenie, że jednak jest z
nim wszystko w porządku) zaczynają mnie już coraz mocniej irytować.

[ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba,    ]
[ która pisze bez honorariów.   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]