Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 18 Sep 2010 - 00:01:01 MET DST

Dnia Fri, 17 Sep 2010 12:27:32 +0200, 1634Racine napisał(a):

> xp;
> może ktoś na pdst. praktyki ocenić jak się sprawuje jako mailer?

Tu Ci niestety średnio pomogę, gdyż sam fakt, że nie mogę w nim stworzyć
drzewka folderów wyeliminował 40tude jako mailera u mnie.

> w sumie, to interesuje mnie, czy:
> 1.
> w opcjach,w możliwościach NIE jest uboższy od OE (mailera)?

Nie wydaje mi się. Choć przyznam szczerze, że swoją przygodę z OE skończyłem
na wersji 6 i nowszych mutacji (w tym Windows Live Mail) już po prostu nie
testowałem.

> 2.
> latwy backup?

Banalny

> prostsze niz w OE odtwarzanie przy reinstalacji systemu?

Zdecydowanie

> Chodzi mi i o czytnik, i o mailera, oraz: czy po reinstalacji NIE trzeba
> sciagac wszystkiego - posty i list - od początku?

Jak sobie zgrasz katalog 40tude to nie trzeba - z tego co kojarzę wszystkie
swoje ustawienia trzyma w plikach we własnym katalogu.

Jedna wada - 40tude trzyma wszystko (pliki programu i użytkownika) we
własnym katalogu, bez korzystania ze ścieżek systemowych. Wobec czego,
jeżeli zainstalujesz go w domyślnej lokalizacji, to na dzień dobry w Viście
czy Windows 7 musisz pozwolić na pisanie po "Program Files\40tude". Mnie ten
problem od razu ominął, gdyż trzymam go na kompletnie innym dysk. :)

> 3.
> stabilność

Nie mam zastrzeżeń. Ale u mnie generalnie niezmiernie rzadko kiedy coś się
wypieprza, więc nie jestem próbką reprezentatywną. :D

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]