Re: soft do zamazywania dyskietek

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 12:12:01 MET DST

"animka" napisała:

> Znalazlam w Komputroniku.

Niemożliwe? I to taniej niż na (za przeproszeniem) Allegro? Co za cios dla
allegrobranzlowiczów.

> W dzień tam zadzwonię i zapytam czy normalnie w sklepie mogę kupić. Przez
> internet to się mniej opłaca.

Zawsze możesz zamówić w ich sklepie internetowym z opcją odbioru w dogodnej
dla Ciebie placówce (np. Sadyba Best Mall)

> i pewnie pokaże się jakiś nowy dysk. Tak myślę sobie.

Jako stacja dyskietek (w Twoim przypadku A:, w moim B:), przynajmniej tak
jest pod XP i nie widzę powodów, zeby pod Windows 7 miało być inaczej.

JoteR