Re: soft do zamazywania dyskietek

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 13:24:03 MET DST

W dniu 2010-09-17 12:12, JoteR pisze:

> Niemożliwe? I to taniej niż na (za przeproszeniem) Allegro? Co za cios dla
> allegrobranzlowiczów.

Tu:
http://www.komputronik.pl/index.php/product/71140/Podzespo_y_PC/Nap_dy_optyczne_/_FDD/4World_FDD_4World_1_44MB_3_5_External_USB.html?cpsrc=ceneo

> Zawsze możesz zamówić w ich sklepie internetowym z opcją odbioru w dogodnej
> dla Ciebie placówce (np. Sadyba Best Mall)

Napisałam maila do S. Best Mall, dzisiaj dostałam odpowiedź na maila.
Zadzwoniłam. W poniedziałek zadzwonią do mnie i w poniedziałek idę tam
kupić :-)
Sprowadzą dla mnie z innego punktu sprzedażowego. 36,90 zł. Nie będę
musiała za jakąś przesyłkę płacić.

> Jako stacja dyskietek (w Twoim przypadku A:, w moim B:), przynajmniej tak
> jest pod XP i nie widzę powodów, zeby pod Windows 7 miało być inaczej.

U mnie to może być dysk o numrku L.
Fakt, że wyłączyłam 3 stacje dysków kart, bo mi się niepotrzebnie
plątały. Nie mam kart, to i stacji tych dysków nie używam.

Pozdrawiam :-)

--
animka