Re: soft do zamazywania dyskietek

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 01:17:14 MET DST

W dniu 2010-09-17 00:29, JoteR pisze:

> Jeśli sprawne, to będzie. Jeśli z (za przeproszeniem) Allegro, to loteria.

Znalazlam w Komputroniku. W dzień tam zadzwonię i zapytam czy normalnie
w sklepie mogę kupić. Przez internet to się mniej opłaca.

> Ciut wolniejsze (mowa oczywiście o tym 4World z linku).

Widziałam tylko 2 marki. Obydwie mają tylko USB 1.1.
Trudno, kupię nawet jeśli to wolniejsze. Szkoda mi tych moich 70
dyskietek wyrzucać. Sporo też mam nieżywanych, czyli nowych i teraz
nawet nie wiem, które z nich zapisane, a które nie.

> Pełne formatowanie jako dyskietka startowa MS-DOS na mocno leciwym sprzęcie
> (ale z USB 2.0) to ok. 70 s w porównaniu do 60 s w wewnętrznym FDD.

Czyli tak źle to nie będzie :-)

> A ten system jeszcze wspiera FDD? ;->

Ale USB wspiera i pewnie pokaże się jakiś nowy dysk. Tak myślę sobie.

--
animka