Re: soft do zamazywania dyskietek

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 17 Sep 2010 - 00:29:23 MET DST

"animka" napisała:

> *Tylko one wszystkie obsługują USB 1.1, a ja mam w swoim
> komputerze USB 2.0.*
> Będzie działało?

Jeśli sprawne, to będzie. Jeśli z (za przeproszeniem) Allegro, to loteria.

> Wolne to będzie, czy mniej więcej o takiej samej prędkości jak z napędu
> dyskietek, który byłby w komputerze?

Ciut wolniejsze (mowa oczywiście o tym 4World z linku).
Pełne formatowanie jako dyskietka startowa MS-DOS na mocno leciwym sprzęcie
(ale z USB 2.0) to ok. 70 s w porównaniu do 60 s w wewnętrznym FDD.

> No i mam nadzieję, że system tu nie będzie miał znaczenia (ja używam
> Win7).

A ten system jeszcze wspiera FDD? ;->

JoteR