Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 06:46:16 MET DST

Day Wed, 15 Sep 2010 11:56:56 +0200, Radosław Sokół wrote:

> Podobna nie jest, ale jest przynajmniej nowoczesna i rozwi-
> jana. W przeciwieństwie do Dialoga (cytat z wątku, nie uży-
> wałem, nie wiem) i Forte Agenta (używałem, zarzuciłem dawno
> temu na rzecz Thunderbirda właśnie z racji nikłego tempa
> rozwoju Agenta).

No ale co tu rozwijać, skoro Usenet stoi w miejscu, a i same programy są
perfekcyjne. A przynajmniej 40tude :)

> Obecnie zainteresowanie Usenetem jest tak "wielkie", że z
> nowoczesnych, specjalizowanych programów-klientów NNTP zosta-
> ły chyba tylko właśnie Outlook Express i pochodne oraz Mozil-
> la Thunderbird i pochodne.

OE oraz inne Mozille mają problem z pracą na wielu komputerach. Ja wiem że
się da, ale trzeba się trochę nakombinować. A przy FA czy 40tude wystarczy
katalog na pendrive przenieść. No i FA 40tude nie są tak zasobożerne.

--
Artur 'bzyk' Frydel
"Piekno najmniejszemu z nas ustepuje miejsca i zawsze czeka w milczeniu."