Re: Czytnik grup dla win 7

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Sep 2010 - 09:31:08 MET DST

Dnia Thu, 16 Sep 2010 06:46:16 +0200, Artur Frydel napisał(a):

> No ale co tu rozwijać, skoro Usenet stoi w miejscu, a i same programy są
> perfekcyjne. A przynajmniej 40tude :)

No z tą perfekcyjnością to można trochę popolemizować, ale fakt faktem, że
program jest ładnie dopracowany. :)

> OE oraz inne Mozille mają problem z pracą na wielu komputerach. Ja wiem że
> się da, ale trzeba się trochę nakombinować.

OE już dawno nie używałem, ale patent na pracę z jedną bazą plików i jednymi
ustawieniami kont na dwóch komputerach miałem i opisywałem na grupach. Za to
Thunderbird nie ma absolutnie żadnych problemów z pracą na dwóch komputerach
- albo korzystasz z wersji portable, albo nosisz sam profil użytkownika. W
czym problem?

> A przy FA czy 40tude wystarczy katalog na pendrive przenieść. No i FA
> 40tude nie są tak zasobożerne.

Co fakt, to fakt - Thunderbird dobrze "nakarmiony" wiaodmościami na grupach
i/lub dodatkowo pocztą i RSSami to do demonów szybkości nie należy
(delikatnie mówiąc).

[ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą,     ]
[ gdzie świat ma ten otwór...                         (znalezione w necie) ]