Re: Blokada GG

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 13 Sep 2010 - 13:29:00 MET DST

W dniu 2010-09-13 12:53, Andrzej Libiszewski pisze:
> Dnia Mon, 13 Sep 2010 12:33:18 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> Swego czasu przez dziurawy GG buszowały po komputerach stada szkodników. A
> nie przed każdym 0-day obroni programowy antywirus.

To zastosuj Kadu, skoro o to chodzi

> Zauważyłem, że zwykle robisz wszystko inaczej.

List bez osobistych wycieczek jest listem straconym, prawda?

> Ale tak, częściowo chodzi
> również o ograniczenie czasu nie poświęcanego na pracę.

No widzisz. I o tym aspekcie blokowania mówimy, niezależnie jak widać od
wieku.

> Z siłą tego argumentu nie sposób wprost dyskutować...

Cieszę się, że cię przekonałem.

> Podobnie jak z
> interlokutorem przytaczającym absurdalne przykłady.

Możesz rozwinąć?

> Ale rozumiem,
> niemowlakowi GG też inaczej nie da się zabronić, jak po kryjomu.

Inne rzeczy siÄ™ zabrania niemowlakowi, inne mowlakowi, inne dziecku
szkolnemu, inne nastolatkom etc. Na tym polega wychowanie. Nie wiem co
chcesz pokazać próbując szydzić z używania GG przez niemowlaka.

> Tak, twórca wątku opisał sposób "wyłączenia" GG latorośli.

Co opisał? Pytał o sposób tego blokowania. Nic nie pisał o podjazdowej
wojnie, a przynajmniej ja nie wyczytałem tego. Niezależnie -- zgadzam
siÄ™ z tobÄ…, podjazdowa wojna nie jest dobra.

--
Przemysław Adam Śmiejek